ویدئو | باز این چه شورش است که در خلق عالم است شهردار مشهد مقدس: عملیات اجرایی فاز اول ساماندهی و تجهیز بوستان جهان‌شهر آغاز می‌شود فراهم‌شدن امکان مشاهده آنلاین ظرفیت پارکینگ‌های مشهد در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر برگزاری هیات نوجوانان محله احمدآباد مشهد در شب عاشورای حسینی اوج گرما در مشهد | هتل‌های مشهد موظف به استفاده از ژنراتور اختصاصی شدند تعطیلی موزه‌های خراسان‌رضوی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی  خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی با حداکثر ظرفیت | فعالیت بیست‌وچهارساعته ۱۵۰۰ پاکبان پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رخت عزای حسینی بر تن مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ تیر ۱۴۰۳) زمان بهره‌برداری از پایانه مفتح مشهد اعلام شد
سرخط خبرها

خسارت بخش کشاورزی و برخی راه های استان خراسان رضوی در پی بارش شدید باران (۲۲ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۸۸۳۳
  • ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
خسارت بخش کشاورزی و برخی راه های استان خراسان رضوی در پی بارش شدید باران (۲۲ تیر ۱۴۰۳)
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی از بروز خسارت در بخش کشاورزی و راه های جاده ای استان در پی بارش شدید باران خبر داد.

سید رضا عباسی نیشابوری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: امروز هشدار زرد هواشناسی اعلام شد و این هشدار به فرمانداران و مدیران بحران شهرستان‌های استان هم ابلاغ گردید.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام هشدار نارنجی از ظهر امروز، مراتب از طریق اطلاع رسانی گسترده به مدیران بحران شهرستان ابلاغ شد.

عباسی نیشابوری خاطرنشان کرد: در مورد بارش باران در مشهد، انتظار این حجم بارش را نداشتیم، اما بارش بسیار خوبی اتفاق افتاد و منتظر اعلام حجم بارش عصر امروز هستیم.

وی در مورد حوادث ناشی از بارش و سیلاب عنوان کرد: تعدادی از طببعت گردان مستقر در ارتفاعات کلات، چمخال، هزار مسجد، دولت آباد گلبهار و... در سیلاب گرفتار شدند که با همراهی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، خدمت رسانی انجام شد.

عباسی نیشابوری ادامه داد: در چمخال، ۱۰۰ نفر گرفتار سیلاب شدند که ۱۵ نفر انتقال پیدا کرده و ۸۵ نفر امشب در این مکان اسکان اضطراری خواهند یافت. در ارتفاعات کلات نیز ۴۰ نفر گرفتار شدند که جیره غذایی و چادر برای اسکان این افراد مهیا شده است.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی افزود: خسارت‌هایی در بخش کشاورزی و همچنین، برخی راه‌های استان گزارش شده است.

وی اشاره کرد: در روستا‌های کارده و مارشک نیز ۵ خودرو گرفتار سیلاب شدند که علیرغم بیرون کشیدن از آب، اما خسارت قابل توجهی دیده اند.

عباسی نیشابوری در پایان خواستار شد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز شنبه، از مردم خواهشمندیم به مناطق گردشگری و سایت‌های طبیعت گردی و ارتفاعات مراجعه نکنند و هشدار‌های صادر شده را رعایت نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->